duminică, 29 august 2010

Inca un pas....

Povestea continua     Draga mea fetita a mai facut un mic progres.. sta pe burtica si doarme in acest mod...si ii place...  As zice ca incepe sa se exprime.. unele studii arata ca cei care dorm pe burta sunt oameni puternici.. Sa fie Diana un pui de om puternic???  As inclina sa cred ca da, penntru ca atunci cand avea colici puternici nu plangea, doar se zavarcolea. Durerile existau, erau evidente...  Ideea e ca sunt incantata de noua achizitie.  Mi-e drag s-o vad cum ma cauta, cum se intoarce dupa mine cand ma misc prin camera... adora sa mi auda vocea si se linisteste stiindu-ma aproape...  Stiu ca tot ce scriu aici sunt lucruri banale , insa pentru mine, ca mama, cantaresc enorm.. este vb despre puiutul meu, despre pasii lui prin lume...  Mi-am propus, asadar, sa notez aici, ca intr-un jurnal orice achizitie noua a Dianei, ca atunci cand va creste sa aiba informatii care ii vor intari increderea in sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu